tbloggen

Alla inlägg under september 2010

Av Tilde Ersson - 18 september 2010 13:02

  

Jag gick in på dreammuontain som jag brukar och kollade på den nya slottsgården

och helt plötsligt just när jag logga ut såg jag lomise!!!!!!!!!!! för dom som inte vet vem hon är så är hon en panfustjärna och är med i reklamer

jag logga in igen och hitta hon och fråga om vi kunde bli vänner det är sant!!!!

jag har bildbevis :Woodyn blev jätteglad när han fick se lomise  

Av Tilde Ersson - 17 september 2010 21:14

Manga


så ritar jag en sårts manga

Av Tilde Ersson - 17 september 2010 20:28

Jag träffade Ella och Max Penny Trainer Bookworn (eller vad han nu heter) idag :O.

Nä det är typ lagg för alla så att det blir att dom som ska vara typ hjälp-pandor för dom nya som skapar en panda kommer fram. Ni minns nog dom  som ni fick guldjackan av. Jag vbet jag e sent ute men det är ............trumvirvel...........

GULDPANDA & leveldag igen!!!!!!

HOORAY Hooray!!!

Jag toppar detta inlägg med en film

 

Och en till

 

Jag och min klass har haft tävling på ''Baldershovs'' Och vi VANN!!!!!!!!!!!

Vi har typ klasserna indelade i grupper och ungefär såhär

3:C mot 3A

4:C mot 4:A och 4:B

5:C mot 5: A elr B kemmer inte ihåg vilket

Jag går i 3C och vi vann!!!!! nu kommer vi få en pokal!!!!!   

C är bäst

Resultat:

Vinnare 3 3C såklart

Vinnare 4 4C såklart

Vinnare 5 5a elr b kommer icke ihåg

5a elr b vann med 1% före   

men bye bye då.

Av Tilde Ersson - 12 september 2010 20:18

Tänkte visa lite youtube klipp som jag gjort



hehe jag har gjort dem och är ganska nöjd med dom

Av Tilde Ersson - 10 september 2010 20:33

Jag älskar denna sång


Ta min hand och kom med mig. Det är nåt jag vill visa dig.

jag såg en stjärna falla ned. Du vet nog vad jag önskade, men mycket vill ha mer.

Hör vinden viska våra namn. Nu kommer tid, För drömmar och för kärlek.

Här i vinternattens sken står det ristat i sten. Vad som hände här en gång för längesen. Om en kvinna och en man, allt de övervann. Och alla änglar log över jorden.


På denna plats har många stått. Sett stjärnor tändas och förstått. Att störst av allt är kärleken. Den vinner över tid och rum och allt som kommer sen. Hör klockor ringa ifrån byn. Nu kommer tid, För drömmar och för kärlek. Här i vinternattens sken står det ristat i sten. vad som hände här en gång för längesen. Om en kvinna och en man, allt det övervann. Och alla änglar log över jorden.


Här, står vi du och jag. En dröm slog in, här råder frid. En stilla natt i juletid.


Här i vinternattens sken ska vi rista i sten. Hur en stjärna föll och väkte kärleken. När en kvinna och en man bara såg varann. Och alla änglar log över jorden. nanananananananananananananananananananan.....

Och alla änglar log över jorden.

Av Tilde Ersson - 10 september 2010 17:55

Level maskinen funkar idag jag kom till lvl 41  

Av Tilde Ersson - 9 september 2010 18:18

Min dag i C.p


Kolla ner så ni inte missar nått

Av Tilde Ersson - 5 september 2010 20:48

Kommer ni ihåg Milly?

Hon blev förvandlad till en wooby och fångad av en tjej hur ska det gå

det får du veta i



Oooiiiio io o mummel!.

Översättning släpp ut mig härifrån det stinker!

Milly hadde hittat et hål att titta ut igenom och hon såg att dom var på väg till slottet.

NEEEJ inte slottet tänkte hon. Bara inte drottningen känner igen mig

När dom nästan var framme hörde dom en duns och någon skrek

plötsligt fälldes vindbryggan ned och kamaria ramlade ut.

OCH KOM INTE TILLBAKA MED DINA LÖJLIGA BILDER I DIN LÖJJLIGA KULA GRRRRRRRRR.......

Det var drottningen som va rasande för att kamarias för första gången visade en olycksbådande sak.

När kamaria hadde gått och vindbryggan fälldes ner hände en konstig sak tyckte milly,

Tjejen som fångade Milly släppte ut  henne.

Milly försökte springa iväg men tjejen var för snabb, hon fongade Milly igen

men höhh i henne denna gång. Du tror väl inte jag tänker låta den utvalda smita rakt framför nosen eller?. För första gången såg Milly tjejens ansikte?!

Det var tjejen som räddade henne i vattnet!.

Kom nu sa tjejen och bar bort Milly från slottet.

Dom gick till vulkanen där Milly hörde hurrarop.

Någonstans hörde hon någon skrika: NU KOMMER LILLY MED DEN UTVALDE!!!.

HURRA!!!!! skrek dom andra.

Milly förstod ingenting men hann inte tänka mer förren dom var framme.

Konstigt nog fortsatte Lilly att gå mot toppen av vulkanen! Hon ska väl inte kasta ner mig i lavan? undrade Milly. Nädå Lilly svängade in i en dold grotta.

Där satt kamaria. Hej utvalda sa hon.



Slut på Del1

Del2 av HON SOM FÖDDES ATT MÖTA ELDEN

kommer efter del1 av DEN MAGISKA DIAMANTEN

spännande va?

P.S Det är jätte svårt att komma på allt D.S

REGLER

STRÄNGA REGLER!
1.INGA FULA KOMMENTARER
2.INTE LÅTSAS VARA NÅN ANNAN
3.VAR SNÄLL!

Var så god att kommentera eller vara på bloggen

Petty putt allas husdjur!

Presentation

Patty putt den (ofarliga) vita tigern

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Är min blogg bra?
 Ja
 Nej
 Kanske

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards